SALE WEEK | O săptămână cu super reduceri la toată gama de covoare. Cumpără acum
Te afli pe o pagină de cumpărături sigură.

Politica de retur

Politica de retur

Daca produsele primite nu sunt conform asteptarilor sau dimensiunile nu se potrivesc, le puteti returna in termen de 30 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia comenzii fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere, si este GRATUIT.

In acest caz, va rugam sa urmati pasii de mai jos:

  1. Transmiteti cererea dvs de retur completand formularul de mai jos (pas obligatoriu)
  2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati. Acestea trebuiesc transmise intr-o stare perfecta si impecabila, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv intr-o stare in care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate impreuna cu toate accesoriile si cadourile gratuite, in ambalajul original nedeteriorat.
  3. In colet adaugati certificatul de garantie, factura sau o copie a emailul de confirmare a returului primit pe email.
  4. Echipa Dormipro va trimite curierul la adresa indicata de dumneavoastra pentru a ridica coletul. In acest caz costul aferent transpontului este GRATUIT. Daca doriti sa trimiteti returul cu un alt serviciu de curierat, curier cu care Dormipro nu are relatii comerciale, costul de transport va fi suportat de dumneavoastra.
  5. Dupa primirea coletului la sediul Dormipro, se va face receptia si se va verifica daca au fost indeplinite conditiile de retur de mai jos sau pe care le gasiti stipulate in Termeni si Conditii.
  6. Daca toate criteriile sunt indeplinite, restituirea banilor, se face in maxim 14 zile de la data primirii coletului, numai prin transfer bancar, in contul dumneavoastra IBAN.

ATENTIE: Produsele din ofertele de tipul 1+1 Gratis sau alte oferte similare pot fi returnate doar impreuna. Returul partial nu va fi acceptat.

Clientul se obliga sa returneze produsele catre Dormipro intr-o stare perfecta si impecabila, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv intr-o stare in care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate impreuna cu toate accesoriile si cadourile gratuite, in ambalajul original nedeteriorat.

De exemplu: 10576 ( Nr comenzii se gaseste in mailul de confirmare al comenzii )
Codurile acestora separate prin virgula. Codurile produselor se gasesc in mailul de confirmare al comenzii si in paginile produselor respective.
Te rugam sa completezi adresa cat mai exact pentru a evita eventuale intarzieri ale curierului

Acest site este protejat de reCAPTCHA. Se aplica Politica de confidentialitate si Termeni si conditii Google.

has been added to your cart.
Facturare și livrare